петък, 17 октомври 2014 г.

Човешко тяло

        Започвам тази публикация с извинения към всички, надниквали тук с надеждата да изскочи  нещо от торбичката. Здравословни проблеми ме тормозиха цяло лято и ми убиваха вдъхновението да пиша. Надявам се, че вече са зад гърба ми, така че ще се опитам да се реванширам.
        В една от предишните публикации бях писала, че за часовете по човека и природата, когато изучаваме човешкото тяло, съм направила  "макет" на скелет и някои от системите. Та, ето ги и тях:

         Който ме познава, вече знае, частите се прикрепят с помощта на вездесъщата магнитна лента.
        Със сигурност има неточности в пропорциите, но целта ми за разнообразяване, запомняне и забавление в часовете по ЧП, бе изпълнена.

1 коментар:

  1. Надниквах много пъти през лятото и най-накрая ...торбичката пуснала мноооооооооого интересни неща.:) Желая здраве, за да има повече публикации тук.

    ОтговорИзтриване