петък, 3 януари 2014 г.

Добре дошли

Добре дошли! Това е моят първи опит да споделя това, което правя в работата си. Начален учител съм и в процеса на работата ми се раждат много идеи. Някои от тях така и не виждат бял свят, други определено са успешни и, за да не ги забравя до следващия път, когато ще ми трябват, реших да ги събирам на едно място. Ще се радвам, ако  послужат за вдъхновение на някого. Топлата вода няма да откривам. В Интернет е пълно с идеи, само ще ви показвам как са се получили при мен.

2 коментара:

  1. Мен определено успяхте да ме заредите с нови идейки ( при това само с три ваши публикациики). Преди време, ако не бъркам, имаше публикувани ваши работни листи за дом. раб. в общност "Начално образование"?! Ще следя с интерес този блог!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за милите думи, стоплиха сърцето ми и дадоха тласък да продължа напред.

    ОтговорИзтриване